fredag 20 april 2012

Nya varor har kommit!!!

I dag har det kommit nya varor till webshoppen.
Jätte fina dekorationer att hänga på dörren. Söta hjärta som är öppningsbara som man kan fylla
med vad man vill. Man kan tex ha vårlökar, löv, blad, nötter , mossa eller någon annat skoj.
Väldigt fina och  roliga dekorationer som man kan skifta efter säsongen...



Sött hjärta 99:-



Öppningsbar krans 279:-



Jätte stort hjärta 239:-


Hängande ljuslykta 69:-
Nu ska jag börja laga mat. Jag har bjudit hit min mormor och morfar på middag ikäll. Trevlig fredag allihop!

3 kommentarer:

  1. Åh! vad fina jag kommer nog att beställa ett stort hjärta så småningom. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Läcker krans och fint hjärta och så beundrar jag dina fina vitsippsbilder i tidigare inlägg

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag har sålt bra av rean och räknar med att få bort i stort sett det mesta. Känns superskönt! Snart över....

    Kram Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...