torsdag 3 maj 2012

Äntligen..

Äntligen börjar jag känna mig bättre. Har varit magdålig i snart 2 dagar. Usch, säger jag bara. Det är en sådan hemsk känsla ... Men nu börjar det bli bättre.
Tittade på termometern vid middags tid den visade 22  grader men för mig var det bara att lägga mig på soffan igen. Känns extra tråkigt att vara sjuk när det är fint väder.
Idag visar jag några bilder på min fina Hortensia. Den har blivit så stor så jag var tvungen att ta fram tumstocken och mäta den. Den är 70 cm i diameter och där är 13 stora blommor.

Hortensia





2 kommentarer:

  1. Jo tack, jag var magsjuk valborgshelgen och det är så jobbigt. Man kan inte göra någonting. Skönt att det börjar vända, krya på dig.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig hortensia, jag har något liknande, de är så snygga! Och vilka tulpaner du såg i Paris, masseffekt är som vanligt tjusigt.
    Krya på dig!
    /Katarina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...