söndag 20 maj 2012

Äppleträd och sommarvärme

Hoppsan, kom på att jag inte varit här på snart 3 dagar...
Nu när det är så fint väder så glömmer man bort att vara innomhus och göra saker. Särskilt att sätta igång datorn, det står inte som nummer ett på "att göra listan"
Idag har jag jobbat hela dagen, det kändes lite tugnt att köra iväg i morse när det var så fint väder ute..
Men men, så är det. Jag fick njuta lite efter jobbet istället.
Just nu sitter jag i uterummet och njuter av de sista solstrålarna medans vattenspridaren går för fullt ute i trädgården.
Jag tyckte att det var så väldigt torrt så jag var tvungn att vattna lite.

Ute i naturen är det så vackert just nu. Allt är fortfarande väldigt skirt och alla blad är fint limegröna.
Bl.a så blommar äppleträden för fullt.
Såg ett träd där bara halva trädet blommade, såg lite konstigt ut..


Det ser lite märkligt ut..

1 kommentar:

  1. Det är ju helt underbart ute just nu. Fick besked ikväll att jag nu kan hämta paketet som du har skickat :-) Ska bli så roligt att hämta det imorgon.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...