lördag 2 juni 2012

Rhododendron i massor

Jag har aldrig varit särskilt förtjust i Rhododendron tidigare. Men i år har jag faktiskt ändrat mig. Tycker att det är riktigt fina. Söta blommor som bildar "bollar"som matchar med deras vackra blanka blad.
Man ser dessa fina buskar på långt håll de har väldigt intensiv färg.
Så många färger den finns i. Tror att den finns i alla färger. kanske inte blått?!?
Det är tur att man kan ändra sig ibland.



Vädret behöver vi ju inte prata om. Kallt och blåsigt idag igen..
man får hålla sig inne.
Nu blir det middag i uterummet men här är det varmt och skönt.
Trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Bara ler eftersom roddisar är det som jag fortfarande har svårt för. Det mesta har ändrats men inte min känsla för R. Men allt kan ändras och visst märker jag att riktigt stora exemplar kan få mig att häpna...en tidsfråga alltså innan jag ändrar mig :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Jag tycker de är magnifika, underbara och sagolika. Tur att vi är olika vi människor. Vår endaste en ska snart slå ut och jag längtar... Tack för fina blider. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Låter både trevligt och skönt att sitta och äta i uterummet. Särskilt en sådan här kall och blåsig dag.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...