fredag 8 juni 2012

Vattenblänk och rosa gerbera

Idag har det regnat till och från hela dagen. Men det har varit bra för alla växter för det behövdes verkligen regn.
Mycket har varit torrt i rabatterna så detta gjorde susen.
Några som inte var så glada för vädret idag var alla stackars studenter som hade gjort sig fina. och allt blev blött...

Jag har gjort ett litet blomstrande bad till småfåglarna.
Har gjort det i en zinkskål ( lantlig heter den kostar 99:-  finns att köpa i webshoppen http://www.blomsterdesign.net/ )
Där lade jag i 3 rosa gerbera som flyter omkring. Så det blev både dekorativt att titta på och passande för de små fåglarna.
Nu får jag bara hoppas att någon vill komma och bada i det.

 

 



5 kommentarer:

  1. Så sött med de rosa blommorna i! Jag tror säkert att det kommer några och badar.

    Trevlig kväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Rosa mot det gråa, jag gillar... Kram Pia och här behövs inte en enda droppe till..

    SvaraRadera
  3. Så vackert. Jag älskar zink och rosa.
    Ha en fin helg
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. superfint :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...