tisdag 30 oktober 2012

Nyheter i webshoppen

Nu har det kommit lite nytt till blomsterdesigns webshop, eller man kanska kan säga att några favoriter har kommit tillbaka bl.a trevliga och annorlunda dörrkransar i metall som man kan öppna och fylla med säsongens fina saker.
Nu passar det ju bra med nypon, rönnbär, kastanjer, småäpple och till jul kan man lägga i mossa, kottar m.m
Metallkransarna är väldigt lätta att öppna och byta ut innehållet tar bara några minuter. Ett snabbt sätt att få ett nytt utseende på dörrkransen.
Gå direkt till butiken genom att klicka här

MetallKrans 30cm 279:-

Dörrkrans öppningsbart hjärta 249:-
Dörrkrans öppningsbart rund 249:-

Hjärta i hönsnät 99:-



Blomsterdesign




3 kommentarer:

  1. Her var det virkelig mange fine kranser!

    Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvaraRadera
  2. Alla är underbara, jag gav ju bort det jag köpte i morsdagspresent. Funderar på om jag ska köpa en ny.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Jag har en del av just dessa öppningsbara kransar från Eldgarden och de är verkligen toppen på alla sätt. I somras använde jag kranshjärtat till att torka kryddor i och det funkade utmärkt! Nu har jag fyllt dem med rödste körsbärsblad...

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...