söndag 14 april 2013

Underbar dag och vårplanteringar!!

Vilken härlig dag det har varit idag!
Solen har varit framme, visserligen bakom tunna moln men man har ändå sett den. Temperaturen var till och med uppe på 13 grader! Det är inte illa!
Jag och sambon har tillbringat HELA dagen ute i trädgården och fått gjort en massa saker. Han har fixat med bilen och jag har bland annat planterat massor av penséer, målat mina kabeltrummor, ni vet sådana som byggföretag har elkablar på, och jag har till och med räfsat lite i rabatten. Jag fick ta det ganska försiktigt så att jag inte råkade förstöra någon liten blomma som är på väg upp..

Den här dagen har jag verkligen längtat efter, att både ha fint väder och få lov att vara i trädgården hel ledig dag. Så jag är helnöjd!
Nu känns det skönt att pusta ut i uterummet med en god middag som sambon håller på att ordna!



På planket intill grannen har jag hängt upp en trälåda som jag har målat vit. Där i pyntade jag med lite olika saker, bl.a två nätkupor som dels fick vara en liten fågelbur till den lilla grå fågeln.
Finns i webbutiken 

 




Hoppas att ni också har haft en härlig dag med mycket sol!


Blomsterdesign


1 kommentar:

  1. Det där var ju kanonfint. Ska jag kanske ta efter, har bara inget plank... Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...