tisdag 19 november 2013

Mosskransar och lite jullängtan


Nu i kväll efter jobbet har jag gjort massor av mosskransar. 
På lördag är det dags för årets första julmarknad och få ska jag sälja dessa, hade jag tänkt.
Det gäller att ha många med sig om det kommer mycket folk. 

När jag satt där i köket och gjorde kransarna så fick jag en viss jullängtan. Det e så mysigt med tända ljus, mossa och hyacinter. 
I morse var jag hos min blomstergrossist och köpte hyacinter. Jag kunde inte motstå när jag såg dem.




Jag tycker att det vita pyntet passar bra in till den gröna mossan.

Blomsterdesign 

2 kommentarer:

  1. Så lekkert!!
    Jeg elsker å lage kranser og jobbe med mose...så dette gikk rett i hjertet:))
    Lykke til på messen:))

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...