onsdag 16 juli 2014

Lite trädgårdsfix, petunior och andra sommarblommor...

Dagen har först spenderats på jobbet och sedan hemma i trädgården. Trädgården är verkligen mitt favoritställe nummer ett! Här kan man fixa och dona med alla blommor och växter eller bara njuta av att vara ledig. Lovely!

I år valde jag cerise och vita petunior tillsammans med limegröna tobaksplantor och några vita million bells. Har aldrig tidigare haft denna färgkombinationen men det är absolut inget jag ångrar att jag valde...



Zink, vitt och cerise är en färgkombinationen som jag gillar. 



Den här tobaksplantan var liten bör jag köpte den i slutet på maj och nu har den vuxit rejält.


Den här kannan har jag köpt på loppis för något år sedan. Den har fått stå utomhus och har därför fått en fin patinerad yta.



Vill ni veta mer om vad jag pysslar med så titta gärna in på instagram, där lägger jag upp fler bilder än här på bloggen.

 Instagram: blomsterdesign_net

Vill ni veta mer om vad jag pysslar med så titta gärna in på instagram, där lägger jag upp fler bilder än här på bloggen.

 Instagram: blomsterdesign_net

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...